Օրակարգում՝
• Միջին դպրոցի երկրացված օրվա ճամբարի կազմակերպման փորձ
• Երկարացված օրվա ճամբարի խնդիրներ, զարգացման առաջարկություններ
Որպես երկարացված օրվա ճամբարի խնդիր, ցանկանում եմ շեշտադրել և առանձնացնել հետևյալ կետերը.
1. Երկարացված օրվա ճամբարում երաժշտության պարապմունքներ, շաբաթական գոնե մեկ անգամ` երաժշտության ուսուցչի հետ
2. համագործակցային աշխատանքներ դպրոցների երկարացված օրվա ճամբարականների խմբերի միջև` ճամփորդությունների, նախագծերի տեսքով
3. երկարացված օրվա ճամբարը, լինելով տարատարիք սովորողների ջոկատ, շեշտը դնի սովորող-սովորեցնող ուսուցման վրա` ներգրավելով բոլոր տարիքային խմբերը
Понравилось это:
Нравится Загрузка...
Опубликовано araqshovhannisyan888
Ողջույն, ես Արաքսն եմ: Ունեմ բարձրագույն կրթություն: Սովորել եմ Երևանի Պետական համալսարանի Փիլիսոփայության և Հոգեբանության Ֆակուլտետոմ և ստացել՝ մանկավարժի և հոգեբանի՝ բակալավրի աստիճան, Կլինիկական հոգեբանի և հոգեթերապևտի՝ մագիստրոսի աստիճան: Բացի այդ՝ մասնակցել եմ բազմաթիվ թրեյնինգների և սերտիֆիկացվել հետևյալ ուղղություններով.
Հոգեվերլուծություն, երազների վերլուծություն
Էրիքսոնյան հիպնոս
Կոգնիտիվ վարքաբանական թերապիա
Հաշմանդամություն ունեցող երեխայի անհատական օգնող հատուկ մասնագետի վերապատրաստում
Որպես կամավոր աշխատել եմ ՍՕՍ Մանկական գյուղեր կազմակերպությունում՝ հոգեբան:
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում աշխատում եմ 2016 թ-ի սեպտեմբերի 1-ից, որպես հինգ տարեկանների երկարացված օրվա ուսուցման կազմակերպիչ:
Աշխատում եմ մեծ սիրով և փորձում եմ իմ մասնագիտացումը հնարավորինս օգտագործել: Ձգտում եմ անընդհատ ինքնազարգացման...
Смотреть все записи автора araqshovhannisyan888
Երկարացված օրվա սեմինար-հավաք: 1 комментарий