Ընթացիկ նախագիծը՝ «Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ»
Մասնակիցներ՝ 3.2 դասարանի սովորողներ
Պատասխանատու՝ Արաքս Հովհաննիսյան
Օգնական՝ Գայանե Խաչատրյան
Վայրը՝ ք. Էջմիածին, Մաչանենց տուն, թատրոն
Ժամկետը՝ դեկտեմբերի 21-ին, ժամը՝10:30-13:30
Նպատակը՝ Ամանորյա նախագծի շրջանակներում «Ինչպես Գրինչը գողացավ Սուրբ ծնունդը» ներկայացման դիտում:
Երթուղի՝
Մեքենա՝
Նստատեղ՝ 22
Վարորդ՝
Վճարող՝ ծնողներ
Խնդիրները՝
Բանավոր խոսքի զարգացում, տեսածը, լսածը վերապատմելու, մտքերը շարադրելու կարողության ձևավորում:
Ներկայացում դիտելու հմտությունների, թատրոնում պահելու, վարքագծի ձևավորում:
Թիմային աշխատանքի կազմակերպում, ճամփորդության նախապատրաստվելու կարողությունների զարգացում:
Նախապատրաստական փուլ եւ նկարագրությունը՝
Նախապես դասարանում սովորողները ծանոթանում են սյուժեին ( ըստ Թեոդոր Սուս Գեյսելի «Ինչպես Գրինչը գողացավ Սուրբ ծնունդը» գիրքի։
Գրինչը վնասակար, փնթփնթան, քարանձավային կանաչ հրեշ է «երկու անգամ ավելի փոքր» սրտով, որն իր շան հետ ապրում է ձյունապատ լեռան վրա՝ ուրախ ու բարյացակամ քաղաքից հյուսիս։ Ամեն տարի Սուրբ ծննդին ավելի ու ավելի է մեծանում Գրինչի ատելությունը քաղաքի երջանիկ բնակիչների նկատմամբ։ Նրանք նվերներ էին տալիս իրար, ուրախանում տոնական խնջույքներում և երգում իրար ձեռք բռնած, ինչն ամենից շատ էր զայրացնում չար հրեշին։ Մի անգամ Գրինչը որոշում է խանգարել Սուրբ ծննդի տոնակատարությունը։ Հագնվելով Ձմեռ պապի նման՝ նա մտնում է քաղաքացիների տներ ու գողանում նրանց նվերները, ուտելիքն ու զարդարանքները։ Սակայն վերջնական արդյունքում Գրինչը հասկանում է, որ այդ տոնի իմաստը նվերները չեն։ Զղջալով իր արածի համար՝ չարագործը որոշում է նվերները վերադարձնել մարդկանց, և վերջիններս ընդունում են նրան։
Այնուհետեւ տանը դիտում են մուլտֆիլմը և հատվածներ ֆիլմից:
Դասարանում քննարկում ենք Գրինչի կերպարը՝ դրակա՞ն, թե՞ բացասական հերոս է, ինչու՞ ։
Ի՞նչ արեց գրինչը, ինչո՞ւ։
Հորինում են. «Եթե ես Գրինչի փիխարեն լինեի, …»
Քննարկմանը հաջորդում է թատրոնի դիտումը Մաչանենց տանը։
Դիտումից հետո սովորողները փորձում են համեմատել, թե ինչ սյուժետային տարբերություն կար մուլտֆիլմի, ֆիլմի և թատրոնի միջեւ։
Ներկայանում են տեսապատումներով, Նկարաշարերով, պատումներով։
Անհրաժեշտ նյութեր՝թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցիկ, բջջային հեռախոս։
Ուսապարկ՝ ջուր , աղբի տոպրակ, թաց եւ չոր անձեռոցիկ, բրդուջ։
Մասնակիցների ցանկ՝
3.2 դասարան
Նախահաշվարկ՝
Տոմսի արժեքը՝ 1500 դրամ
Երթուղային՝
Հ. Գ
Նախագիծը լրացվում է։