Без рубрики

Ամանորյա ներկայացման դիտում

Ընթացիկ նախագիծը՝ «Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ»

Մասնակիցներ՝ 3.2 դասարանի սովորողներ

Պատասխանատու՝ Արաքս Հովհաննիսյան

Օգնական՝ Գայանե Խաչատրյան

Վայրը՝ ք. Էջմիածին, Մաչանենց տուն, թատրոն

Ժամկետը՝ դեկտեմբերի 21-ինժամը՝10:30-13:30

Նպատակը՝ Ամանորյա նախագծի շրջանակներում «Ինչպես Գրինչը գողացավ Սուրբ ծնունդը» ներկայացման դիտում:

Բեմադրությունը՝ Գրիշա Մնոյանի, գեղարվեստական ղեկավար՝ Գեւորգ Ընծա Բաբախանյան

Երթուղի՝

Մեքենա՝

Նստատեղ՝ 22

Վարորդ՝

Վճարող՝ ծնողներ

Խնդիրները՝

Բանավոր խոսքի զարգացումտեսածըլսածը վերապատմելումտքերը շարադրելու կարողության ձևավորում:

Ներկայացում դիտելու հմտություններիթատրոնում պահելուվարքագծի ձևավորում:

Թիմային աշխատանքի կազմակերպումճամփորդության  նախապատրաստվելու կարողությունների զարգացում:

Նախապատրաստական փուլ եւ նկարագրությունը՝

Նախապես դասարանում սովորողները ծանոթանում են սյուժեին ( ըստ Թեոդոր Սուս Գեյսելի «Ինչպես Գրինչը գողացավ Սուրբ ծնունդը» գիրքի։

Գրինչը վնասակար, փնթփնթան, քարանձավային կանաչ հրեշ է «երկու անգամ ավելի փոքր» սրտով, որն իր շան հետ ապրում է ձյունապատ լեռան վրա՝ ուրախ ու բարյացակամ քաղաքից հյուսիս։ Ամեն տարի Սուրբ ծննդին ավելի ու ավելի է մեծանում Գրինչի ատելությունը քաղաքի երջանիկ բնակիչների նկատմամբ։ Նրանք նվերներ էին տալիս իրար, ուրախանում տոնական խնջույքներում և երգում իրար ձեռք բռնած, ինչն ամենից շատ էր զայրացնում չար հրեշին։ Մի անգամ Գրինչը որոշում է խանգարել Սուրբ ծննդի տոնակատարությունը։ Հագնվելով Ձմեռ պապի նման՝ նա մտնում է քաղաքացիների տներ ու գողանում նրանց նվերները, ուտելիքն ու զարդարանքները։ Սակայն վերջնական արդյունքում Գրինչը հասկանում է, որ այդ տոնի իմաստը նվերները չեն։ Զղջալով իր արածի համար՝ չարագործը որոշում է նվերները վերադարձնել մարդկանց, և վերջիններս ընդունում են նրան։

Այնուհետեւ տանը դիտում են մուլտֆիլմը և հատվածներ ֆիլմից:

Դասարանում քննարկում ենք Գրինչի կերպարը՝ դրակա՞ն, թե՞ բացասական հերոս է, ինչու՞ ։

Ի՞նչ արեց գրինչը, ինչո՞ւ։

Հորինում են. «Եթե ես Գրինչի փիխարեն լինեի, …»

Քննարկմանը հաջորդում է թատրոնի դիտումը Մաչանենց տանը։

Դիտումից հետո սովորողները փորձում են համեմատել, թե ինչ սյուժետային տարբերություն կար մուլտֆիլմի, ֆիլմի և թատրոնի միջեւ։

Ներկայանում են տեսապատումներով, Նկարաշարերով, պատումներով։

Անհրաժեշտ նյութեր՝թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցիկբջջային հեռախոս։

Ուսապարկ՝ ջուր , աղբի տոպրակ, թաց եւ չոր անձեռոցիկ, բրդուջ։

Մասնակիցների ցանկ՝

3.2 դասարան

Նախահաշվարկ՝

Տոմսի արժեքը՝ 1500 դրամ

Երթուղային՝

Հ. Գ

Նախագիծը լրացվում է։

Оставьте комментарий