Իրականում մենք նկարում ենք ոչ միայն մոմով, այլև մոմի օգնությամբ մեր նկարչությունը դառնում է կախարդական: Եվ երեխաները առաջին անգամ առնչվելով նկարչության այս ձևին, համարում են իրենց աշխատանքները կախարդական:
Մասնակիցներ. 2-4 տարեկանների խումբ` Լիլիթ Առաքելյան, Լիաննա Մկրտչյան և ընկերներ:
Աշխատանքի նպատակն է զարգացնել երեխաների երևակայությունը, պատկերային մտածողությունը, սովորել նյութի այլընտրանքային կիրառումը:
Աշխատանքը նպաստում է նաև շոշափելիքի և տեսողական զգայարանների զարգացմանը:
Անհրաժեշտ նյութեր
սպիտակ թուղթ
ջրաներկ
մոմ
Աշխատանքի ընթացքը. երեխաները սպիտակ թղթի վրա մոմի օգնությամբ նկարում են իրենց ցանկությամբ պատկերներ, ապա ամբողջ թուղթը պատում են ջրաներկով: Արդյունքում այն հատվածները, որոնք նկարված են մոմով կմնան չներկված և կհայտնվի մեր կախարդական նկարը:
Ողջույն, ես Արաքսն եմ: Ունեմ բարձրագույն կրթություն: Սովորել եմ Երևանի Պետական համալսարանի Փիլիսոփայության և Հոգեբանության Ֆակուլտետոմ և ստացել՝ մանկավարժի և հոգեբանի՝ բակալավրի աստիճան, Կլինիկական հոգեբանի և հոգեթերապևտի՝ մագիստրոսի աստիճան: Բացի այդ՝ մասնակցել եմ բազմաթիվ թրեյնինգների և սերտիֆիկացվել հետևյալ ուղղություններով.
Հոգեվերլուծություն, երազների վերլուծություն
Էրիքսոնյան հիպնոս
Կոգնիտիվ վարքաբանական թերապիա
Հաշմանդամություն ունեցող երեխայի անհատական օգնող հատուկ մասնագետի վերապատրաստում
Որպես կամավոր աշխատել եմ ՍՕՍ Մանկական գյուղեր կազմակերպությունում՝ հոգեբան:
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում աշխատում եմ 2016 թ-ի սեպտեմբերի 1-ից, որպես հինգ տարեկանների երկարացված օրվա ուսուցման կազմակերպիչ:
Աշխատում եմ մեծ սիրով և փորձում եմ իմ մասնագիտացումը հնարավորինս օգտագործել: Ձգտում եմ անընդհատ ինքնազարգացման...
Смотреть все записи автора araqshovhannisyan888