Նախագծի նպատակն է ստեղծել նպաստավոր պայմաններ սովորողների էկոլոգիական հմտությունների զարգացման, նոր գիտելիքների ձևավորման համար, հաշվի առնելով սովորողների տարիքային առանձնահատկությունները:
Նախագծի տևողությունը` մարտի 19-23, ապրիլի 3-7:
Խնդիրները.
- Մարդ-բնություն-արվեստ փոխադարձ կապի բացահայտում
- Հետազոտական գործունեության միջոցով էկոլոգիական մտածողության ձևավորում
- Բնությունը` որպես արվեստ
- Ապլիկացիաների ստեղծում` տերևների, ճյուղերի միջոցով
- ֆոտոպատումներ` ստեղծում են սովորողները
- Այցելություն ուսումնական ջերմոց
- Զրույց տիկին Շողիկի հետ: Զրույցի հարցերը նախապես կազմում են սովորողները
- Ծառատունկ-ծաղկատունկ
- Հարավ-Արևմուտք հեծանվուղու խնամք, էկոլոգիական աշխատանքներ
- Բնագիտական փորձեր
- Լանջերի խնամք
Արդյունքները կամփոփվեն ֆիլմի և նկարաշարի միջոցով:
Опубликовано araqshovhannisyan888
Ողջույն, ես Արաքսն եմ: Ունեմ բարձրագույն կրթություն: Սովորել եմ Երևանի Պետական համալսարանի Փիլիսոփայության և Հոգեբանության Ֆակուլտետոմ և ստացել՝ մանկավարժի և հոգեբանի՝ բակալավրի աստիճան, Կլինիկական հոգեբանի և հոգեթերապևտի՝ մագիստրոսի աստիճան: Բացի այդ՝ մասնակցել եմ բազմաթիվ թրեյնինգների և սերտիֆիկացվել հետևյալ ուղղություններով.
Հոգեվերլուծություն, երազների վերլուծություն
Էրիքսոնյան հիպնոս
Կոգնիտիվ վարքաբանական թերապիա
Հաշմանդամություն ունեցող երեխայի անհատական օգնող հատուկ մասնագետի վերապատրաստում
Որպես կամավոր աշխատել եմ ՍՕՍ Մանկական գյուղեր կազմակերպությունում՝ հոգեբան:
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում աշխատում եմ 2016 թ-ի սեպտեմբերի 1-ից, որպես հինգ տարեկանների երկարացված օրվա ուսուցման կազմակերպիչ:
Աշխատում եմ մեծ սիրով և փորձում եմ իմ մասնագիտացումը հնարավորինս օգտագործել: Ձգտում եմ անընդհատ ինքնազարգացման...
Смотреть все записи автора araqshovhannisyan888